Husna

Lilypie Fourth Birthday tickers

Asma'

Lilypie First Birthday tickers

10 May 2009

Hepi Mother's Day

Buat yang tersayang, Maks;
  • Arwah Mak Samsiah - mak saudara & mak angkatku
  • Mak Arbaiyah - mak kandungku
  • Mak Zaharah - mak mertuaku
  • Makcik Habsah - mak saudara tiriku
Arwah mak, terima kasih kerana membesarkan aku dengan penuh sabar & kasih sayang. aku sebagai anak angkat tunggal, memang kuakui keras kepala & menduga kesabaran Mak. Walau hanya pertemuaan kita hanya sehingga usiaku 17 tahun, namun aku pasrah atas ketentuan-Nya. Mak, anak mak nie dah jadi seorang ibu . Baru kutahu netapa besarnya pengorbanan seorang ibu. Mak ampunkan salah & silapku.
Mak Arbaiyah, Makcik Habsah, Mak mertuaku, anda semualah mak-mak yang amat aku sayangi walaupon aku belum mampu dizahirkan dengan kata-kata namun jauh dilubuk hatiku, ketahuilah mak-makku semua, bahawa ENGKAULAH RATU HATIKU. Tempatku bermanja, mengadu cerita, belajar tentang kehidupan. Terima kasih kerana menerima diri ini seadanya & banyak lagi yang perlu kutimba daripadamu wahai mak-makku. Ku sedar aku tidak mampu membalas jasamu semua dengan harta benda atau segalanya namun yang pasti doaku agar mak-mak semua dikurnia rahmat dari-Nya, amin. hanya Allah sahaja dapat membalasnya....

0 Responses to “Hepi Mother's Day”

Back To Top