Husna

Lilypie Fourth Birthday tickers

Asma'

Lilypie First Birthday tickers

19 Jul 2008

Apa kaitannya...

Aku perlu mencari sebabnya... adakah ada perkaitan antara BF dgn PCOS? Aku terdiam sejenak setelah membaca artikel dalam PA&MA Ogos'08 yang mengaitkan PCOS dgn BF. Memang aku telah didiagnoskan ada PCOS sebelum mengandung lagi. Setelah 'google', artikel dalam link di bawah sedikit sebanyak menerangkan kaitan antara PCOS & BF.
http://www.breastfeeding.org/newsletter/v3i3/page1.html

Aku teruja untuk meneruskan pumping walaupon sejak sebulan lalu Husna sudah mula mixed feeding dengan formula (masa kerja). Tidak sampai hati sebenarnya nak bagi formula tapi aku akan usahakan juga supaya milk supply bertambah even mungkin ada kaitan dengan PCOS yang mengurangkannya. Ya Allah! kuatkanlah semangat aku demi memberikan yang terbaik permata hati mak; Husna...

Jadi, apa perlu dibuat sekarang ialah mencari LC & O&G bagi mendapatkan khidmat nasihat. Ada sesiapa pernah berhubung dengan mana-mana LC kat area KV?

3 Responses to “Apa kaitannya...”

  • awak, ada satu LC for sure kat susuibu.com outlet in bangi.

    for more info bole visit www.susuibu.com

    banyak2 berdoa & berusaha ok? jgn putus asa :)
  • tq awak... i'Allah x putus asa...caiyo! caiyo!
  • salam kak ijah..sy pun ija..kwnnya fasihah...mmu..kak mamah bg link nih.sy pon diagnose pcos ms zmn blaja di mmu lagi.but nothng could be done b4 marriage.yes.id difficulty to conceive.n after 2 mnths of marriage i went under d laser..to remove all those pcos thing..alhamdulillah.so,this is kind of 'gathering' 4 those who used to suffer pcos.4 me,still fully bf my 1y3mnth daughter.if risau sgt,bm will drop.
  • Back To Top